fredag 13 juni 2008

Härliga tider - ny kofta väntar

Ok, jag släpper sargen. Har en skräck för att göra klädesplagg eftersom jag är rädd att lägga ner massa tid och energi och sedan kanske det inte passar eller tappar jag en maska mitt på magen eller nåt. Och trots nerlagd tid och energi kommer fåfängan vinna och det tjusiga verket kommer att bli liggande i garderoben. Och just därför har jag hållit mig till sjalar och annat som inte kräver någon vidare passform.
Men no more. Nu är det alltså dags att säga adjö till gamla spöken. Detta ska bli en sommarkofta!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hej Kusinen! Nu har jag läst hela den mysiga bloggen, syperfin. Helt underbara bilder vid vattnet, solen och så, ser ut som ett riktigt midsommarparadis. Min första "disktrasa" eller vad den nu ska användas som blev klar på vägen hem till Lund på tåget, jättefin, ser ut som om den skulle passa till grytlapp. Kram på dig!

Anonym sa...

Hej igen!
Jag blev jätteinspirerad av alla dina koftplaner, och har nu köpt 13 nystan eskimo... må det bära eller brista. Erik tycker det är bra att jag gör något redigare än disktrasor (det ligger 4 i galada färger på bordet nu)
Kram Kram

Anonym sa...

O, jag hann inte skriva nåt sist jag gluttade och nu är klockan mitt i natten, jag vet, men alltså måste bara säga:
Kära Anna, vad o-otroligt fin och Annig bloggen blev, precis den rätta känslan, och himlarimej vad du är duktig!
Jomen, jag har sagt det förr, men alltså på riktigt...vilka konstverk!!!
Och SysterNystan sen, vad sööt hon är.
Men du, vad har du hittat för überavancerad inställning, som gör att bloggen ändrar färg?!
Det är sånt som bara fingerfärdiga webbAnnor kan fnula ut.
- Pilutta mej!

Hoppas ni hade en fin midsommar. Vi höll på att blåsa bort på Käringön, men härligt friskt var det! Hörs snart igen!
Stor kram Ullis, en aptrött mamma (men jag får skylla mej själv!)